Ons verhaal…

Was eigenlijk niet helemaal de bedoeling

Plotseling bleek dat wij een bedrijf opgericht hadden in een branche waar wij zelf nogal een mening over hebben.

De manier waarop je benaderd wordt?

Wij hebben een bepaalde mening over de manier waarop tegenwoordig de marktbenadering vaak wordt uitgevoerd. Het lijkt wel te gaan om het alleen maar vol(d)rammen van agenda’s “no matter what…”. Zowel op het gebied van online marketing en telefonische acquisitie. Het lijkt allemaal te gaan om het “hoe meer hoe beter principe”. En dat is niet ons principe…

Dan is er ook nog de trend van de “grote beloftes” die door veel van “ons” soort bedrijven wordt gedaan. “Ons soort” bedrijven hebben er nogal een handje van om hoge aantallen afspraken te beloven en te garanderen. Maar wat er in werkelijkheid gebeurt is dat jouw doelgroep op een dusdanige irritante manier wordt benaderd, dat daar voor jouw voorlopig de deur dichtzit. We kunnen ons niet voorstellen dat dat echt is wat je zoekt, toch?

Waar wij voor staan

Transparant & open

Periodieke data-rapportages laten exact zien wat we aan het doen zijn. Ook in onze gesprekken zijn we transparant.

Oprecht & doelgericht

Wij zijn er op gebrand om het maximale er uit te halen en zijn trots om jouw bedrijf te vertegenwoordigen.

Positief & kritisch

Wij hebben een positieve mindset, maar zijn gelijktijdig ook kritisch om te zien waar we kunnen optimaliseren.

Nuchter & praktisch

Er wordt in marketing & sales nogal wat onzin verkondigd. Dat laten wij graag achterwege en gaan praktisch aan de slag.

Geduldig & volhardend

Geduld is de belangrijkste eigenschap die tot volharding leidt.

Intrinsiek gemotiveerd

Wij hebben geen targets en KPI’s nodig om voor jouw het maximale er uit te halen.

In de media:

Ons team

Zijn wij “jong” en dynamisch? Nou, voor ons gevoel in elk geval wel…

Het merendeel van ons team werkt al meer dan 8 jaar voor LEAD Development Company, soms zelfs al vanaf de oprichting van ons bedrijf in 2011. Wij werken alleen met vaste teamleden die bij onszelf in dienst zijn.

Zo werken wij altijd met geschikte en vaste teamleden op jouw project. We bereiden elke samenwerking uitvoerig voor. We voelen ons betrokken bij het ontwikkelen van het optimale resultaat. Noem ons maar gewoon “collega”…

Fred

LEAD Development
Interne coaching
1951

Mieke

LEAD Development
1954

Paul

LEAD Development
1956

Jose

LEAD Development
1956

Rob

LEAD Development
1957

Hans

LEAD Development
1957

Wim

LEAD Development
1958

Patricia

LEAD Development
1959

Tamara

LEAD Development
1961

Corinne

LEAD Development
1966

Frans

LEAD Development Projectmanagement
1967

Anita

LEAD Development Product development
1968

Annita

LEAD Development
Interne coaching
1971

Corinne

Projectmanagement
1966

Jeroen

Directie
1973

Angelique

Finance
1975

Danny

LEAD Development
1978

Jouw naam?

Ook onze klanten zijn niet van gisteren...

Onze klanten bevinden zich, onder andere, in hoogwaardige kennisintensieve dienstverlening zoals, finance, HR, ICT, (technische) industrie, logistiek en de Overheid.

De producten of diensten die zij bieden hebben voor hun doelgroep een hoog tactisch of strategisch belang.

Voor onze opdrachtgevers is het belangrijk dat hun specifieke markten op een waardige wijze worden benaderd.

Alleen B2B

Onze klanten bevinden zich alleen in het B2B segment, wij doen geen B2C projecten.

"High consideration"

De proposities waarvoor wij de markt benaderen dienen veelal een tactisch of strategisch belang.

Geen Cowboys

Onze klanten hebben een salesstrategie die gericht is op de lange termijn.

Consultative selling

De oplossingen van onze klanten zijn veelal specifiek maatwerk.

Geduld

Onze klanten zijn geduldig, omdat ze weten dat onze structurele en consequente inzet vruchten afwerpt.

Extra omzetpotentieel

Onze inzet zorgt niet alleen voor new business afspraken maar ook nog eens voor een schat aan data.

New Business Strategie

Maak gebruik van onze expertise en bouw aan extra omzet potentieel. We helpen je met de ideale blauwdruk en/of implementatie.

 

New Business Operationeel

Geen tijd, zin of focus om zelf de proactieve marktbenadering uit te voeren. We nemen je deze frustratie uit handen.

 

New Business Training

Zelf jouw markt op gedegen en waardige wijze benaderen? We leren je graag hoe je dat het beste (en het leukste) aanpakt.