Breng al jouw inspanningen met elkaar in verbinding

Marketingleads opvolgen

De telefoon als hét verbindende middel om het maximale te halen uit al jouw marketinginspanningen.

Verzilver je leads door gedegen opvolging

LinkedIn berichten, whitepapers, events: allemaal zaadjes die je plant in jouw doelgroep. En toch komt daar niet altijd “zomaar” wat uit. Dat komt omdat mensen nog wel meer prioriteiten hebben dan alleen maar jouw producten of diensten. En daarnaast ben je ook niet de enige die deze zaadjes plant. 

Door leads gedegen telefonisch op te volgen, schenk je maximale aandacht en zorg aan jouw doelgroep. En dat betaalt zich vroeg of laat absoluut uit.

Je hebt meer goud in handen dan je denkt...

    We hebben ruime ervaring met het opvolgen van onderstaande marketinginspanningen:

Maak je gebruik van IP-trackingsoftware zoals bijvoorbeeld LeadInfo of SalesFeed? Dan ontvang jij dagelijks waardevolle kansen op jouw website. Laat ons dit oppakken en achterhalen wie bij de herkende organisatie geïnteresseerd is in jullie producten of diensten. 

Van connectie naar echt contact. We maken het verschil door er een persoonlijk telefoontje aan te wagen. We komen in contact met de voor jou meest interessante connecties zodat de eerste stap gezet wordt naar een oprechte netwerkrelatie.

Mooie whitepaper gemaakt die ook nog eens succesvol wordt gedownload? Het getuigt van professionaliteit en zorg om deze na te bellen. Naast inzichten over de doeltreffendheid van de whitepaper, komen we er ook achter met welke intentie deze werd gedownload.

De attentiewaarde van e-mail neemt zienderogend af. Toch is e-mailmarketing iets wat je niet uit het oog moet verliezen. De verleiding is groot om de opvolging van e-mail ook per e-mail te doen, maar het rendement zal dan laag zijn. Een telefoontje dat aansluit bij de content van de e-mailing heeft een hogere attentie waarde én geeft meer inzichten in de doelgroep door de directe feedback.

Met jouw webinar of seminar heb je behoorlijk wat zaadjes geplant. Mensen inzichten gegeven en op ideeën gebracht. Nu maar hopen dat ze ook een keer met je willen zaken doen? Dan gaat alleen gebeuren als je deze bezoekers laat opvolgen. Ook al was het alleen maar om te vragen wat ze van het webinar of seminar vonden. Alleen dat al is van onschatbare waarde en getuigt van professionaliteit.

Zwaar onderschat, een postmailing. Maar omdat tegenwoordig een brievenbus niet meer zo vol zit valt het juist op! Vergeet niet dat een van de grootste internetbedrijven ter wereld, Google, ook nog steeds met groot succes gebruik maakt van postkaarten. Dat succes zou nog groter zijn als die postmailing ook nagebeld zou worden.

Personen die je al enige tijd een nieuwsbrief stuurt vormen een warme ingang om eens contact mee op te nemen. Door persoonlijk contact toetsen we of de inhoud van je nieuwsbrief aansluit bij de verwachting en behoefte. 

Het mooiste is als je een directe aanvraag krijgt via het contactformulier op je website. Hét bewijs dat jouw marketinhinspanningen zijn geslaagd. Maar dan moet je wel maar net even de tijd hebben om dit snel op te volgen, want een vergelijkbare aanvraag ligt wellicht ook bij jouw concurrent. Laat ons jouw aanvragen direct opvolgen.

Veel bedrijven hebben een CRM vol met “klanten”. Maar na analyse blijkt soms dat een groot deel van deze klanten niet meer actief bij je kopen. Dit noem je “slapers”, want de samenwerking is ook nooit formeel opgezegd. Aandacht geven aan deze groep is een goudmijn gebleken. Klanten waarvoor we dit inzetten merken vrijwel direct het rendement. Kijk voor meer informatie over het opvolgen van “slapers” ook eens bij onze diensten voor het outbound relatiebeheer.

Een succesvolle beurs of een succesvol event kun je nog succesvoller maken door ons de bezoekers te laten opvolgen. Dit wordt door de bezoekers als zeer professioneel ervaren omdat het getuigt van nazorg. Deze aandacht vertaalt zich altijd in waardevolle feedback en geeft veelal ingangen tot mooie commerciële kansen.

Waarom jij je onderscheidt als wij jouw
marketinginspanningen telefonisch opvolgen.

Attentiewaarde, professionaliteit en waardevolle marktinzichten

Structureel & consequents leads opvolgen geeft je naast een hogere kans op nieuwe klanten een schat aan waarde

Hoge attentiewaarde

Een telefoongesprek heeft een enorme attentiewaarde en is daarom het juiste middel om in te zetten om leads op te volgen.

Professionaliteit in nazorg

Het opvolgen van diverse marketinginspanningen wordt door de markt gezien als professioneel. Hierdoor wordt jij gezien als betrouwbare speler in deze markt en deel je het perfecte visitekaartje uit.

Data & relevante marktinzichten

Door leadopvolging kom je en blijf je in contact met jouw markt. Je weet wat er speelt (of gaat spelen) en je weet daardoor ook hoe je daarop kunt anticiperen.

Focus op kwaliteit

Onze focus ligt op het genereren van kwalitatieve zakelijke afspraken. Hoewel dit kan betekenen dat de kwantiteit wellicht lager is, is de conversieratio van lead naar nieuwe klant veelal aanzienlijk hoger. 

Op zoek naar new business kansen?

Laten we samen onderzoeken in welke mate onze aanpak past bij jouw new business doelen in het bijzonder.