Marketing leads opvolgen is goud waard!

Whitepapers, beursbezoekers, websitebezoekers, linkedin connecties.
De marketingmiddelen die we tegenwoordig tot onze beschikking hebben zijn goud waard.

Maar verzilver je ze ook?

Meestal niet… En dat komt doordat leads opvolgen pas succesvol is als je dit consequent en structureel kan doen. En dat is nog niet zo gemakkelijk om naast je dagelijkse verkoopbezigheden erbij te doen… Jammer! Want alle moeite en geld om mooie leads te genereren vloeit zo weg door het afvoerputje.

Startpunt en touchpoint…

Een marketingmiddel zoals een whitepaper of het organiseren van een beurs wordt vaak gezien als startpunt. En dat is het ook. Maar het is ook een touchpoint. Daarom brengen we samen met jouw eerst al jouw marketinginspanningen in kaart. Want met het ene marketing middel kom je onder de aandacht, en met een andere blijf je onder de aandacht.

“De telefoon
gebruiken wij letterlijk en figuurlijk
als hét verbindende middel
tussen al
jouw marketinginspanningen”

Gedownloade whitepapers opvolgen

Website bezoekers opvolgen

Verstuurde postmailing opvolgen

E-mail campagne opvolgen

LinkedIN connecties opvolgen

Bezoekers event/webinar opvolgen

Nieuwsbrief abonnees opvolgen

Inactieve klanten opvolgen

Website aanvragen opvolgen

Transparantie

Het gesprek dat heeft geleid tot het maken van een new business afspraak kan door onze opdrachtgevers worden teruggeluisterd. Dus geen verrassingen achteraf…

Daarnaast delen we onze inzichten en de actuele afhandel status per benaderde organisatie in periodieke update rapportages.

Data & API

De in de rapportages zichtbare data kan ook realtime door middel van een API rechtstreeks verzonden worden naar een extern CRM of Marketingautomation systeem, zoals SalesForce, Hubspot, Pipedrive, AgileCRM en dergelijke. Voor het inrichten van deze API aan de zijde van LEAD Development Company worden geen kosten gerekend.

Het is ook mogelijk om door middel van een API data vanuit een extern systeem rechtstreeks in onze callcenter software omgeving te pushen. Data kan dus zowel ontvangen als gepusht worden. Bijvoorbeeld vanuit Hubspot wordt een Lead ingeschoten in onze Callcentersoftware. Deze wordt bij ons telefonisch opgevolgd. Vervolgens wordt de recente afhandelstatus terug in Hubspot gepusht.

Jeroen van Ginkel

Directeur LEAD Development Company B.V. 088-1110800

Meer weten over onze transparante en gedegen aanpak?

We hebben een specifieke aanpak ontwikkeld die gebaseerd is op maximale transparantie in hoe een door ons gemaakte new business afspraak tot stand komt. Hiermee is de kwaliteit van een afspraak op voorhand te toetsen. Ik leg je graag uit hoe we dat doen.

Een afspraak is zo gemaakt. We kunnen elkaar ontmoeten op jouw kantoor of bij ons in Leusden. Een online meeting kan natuurlijk ook!

Klik hier om onze ontmoeting in te plannen

*Liever zelf contact opnemen? Klik hier voor onze contactpagina