Publicatie marktonderzoek inzet van MARCOM middelen
Ben jij benieuwd naar welke marketing-communicatiemiddelen er het meest worden ingezet? Wij ook!
En daarom lieten we er door een extern onderzoeksbureau een onderzoek naar doen. Niet alleen waren wij benieuwd naar de middelen die worden ingezet in het B2B segment, ook de meetbaarheid en de tevredenheid van de verschillende marketing-communicatiemiddelen zijn onderdeel geweest.
Het resultaat is een uitgebreid rapport. En dat geven wij jou graag cadeau. Dus je hoeft geen e-mailadres achter te laten en ook geen telefoonnummer. Hij staat namelijk gewoon hieronder zodat je het onderzoek direct online kunt lezen, downloaden en/of uitprinten.
Voor ons was het natuurlijk met name belangrijk om te weten welke rol de telefoon momenteel nog speelt als het gaat om de inzet van marketing-communicatiemiddelen. En als dit middel wordt ingezet, hoe waardeert men dan de meetbaarheid en de tevredenheid van het middel.
Deze en overige inzichten lees je in onderstaand onderzoeksrapport.