ONS DNA

Hebben we een match?

Wij hebben een bepaalde mening over de manier waarop telefonische acquisitie vaak wordt uitgevoerd. Het lijkt wel te gaan om het alleen maar volrammen van agenda’s “no matter what…”. Dit gaat allemaal om het “hoe meer hoe beter principe”. En dat is niet ons principe…

In onze ogen draait het niet alleen om conversie in aantal afspraken maar vooral om het creëren van een gezond omzetpotentieel dat leidt tot een gunstige ROI. Dus de conversie van lead naar nieuwe klant, de kwalitatieve kant van telefonische acquisitie. En natuurlijk vinden wij het ook heel leuk om dat binnen deze kwaliteit zoveel als mogelijk afspraken te maken.

Houding en gedrag zijn essentieel. Want dit bepaalt de eerste indruk… Of we bij elkaar passen qua mentaliteit bepaalt het succes van onze samenwerking.

O.a. de onderstaande organisaties vertrouwden al op onze expertise

Wij zijn niet zo geschikt als:

  • Je zaken doet in de consumentenmarkt
  • Je op zoek bent naar gezellige vrijblijvende koffiedrinkafspraken
  • Het puur gaat om zoveel mogelijk afspraken
  • Je alleen wil werken op basis van no-cure-no-pay
  • Je voorbereiding op een verkoopgesprek onzin vindt
  • Je vindt dat de films “The Wolf of Wall Street” en “Boiler Room” een goed voorbeeld zijn van hoe een verkoper zich zou moeten gedragen.

Wij zijn zeker wél geschikt als:

  • Je zaken doet in het b2b segment
  • Je inhoudelijk relevante afspraken wenst 
  • Je bent op zoek naar zoveel mogelijk omzetpotentie
  • Je bent bereid om te investeren in extra omzetpotentieel
  • Je graag goed voorbereid op gesprek wil komen bij een potentiële klant
  • Je een naam hoog te houden hebt in de markt en van mening bent dat daar een professioneel niveau van verkopen bij hoort en dus ook een andere toon.

Mentaliteit in ons vakgebied

  • We willen als wij bellen naar de markt, dat dit een positieve ervaring is.
  • We zijn inhoudelijk relevant in plaats van pusherig of vrijblijvend.
  • We gaan respectvol om met degene die we aan de lijn hebben ongeacht rol of functie.
  • We hanteren de hoogste beleefdheidsvormen als het gaat om telefonische vaardigheden met het juiste bedrijf, met de juiste persoon en met de juiste verwachting.

Onze mentaliteit naar onze klanten

  • Onze klanten wensen inhoudelijk relevante afspraken.
  • Wij drukken er geen afspraken doorheen en maken ook geen “koffiedrinkafspraken”.
  • Wij reageren alert op veranderende marktsituaties.
  • We zijn ons bewust van wat we aan het doen zijn en raffelen dus geen script af.
  • Wij zijn betrokken bij onze klant en onze grootste beloning is het succes van onze klant.
  • Een klant mag ons nooit vragen hoe het project loopt, dat hebben wij allang verteld.

Onze interne mentaliteit naar elkaar

  • Niemand is meer of minder dan een ander. Ongeacht leeftijd, opleiding, geloof, afkomst en ervaring.
  • Iedereen is gelijk en behandelt elkaar gelijkwaardig.
  • Niemand heeft een “hogere” functie dan een ander. Ook de directie niet.
  • Er zijn wel verschillende rollen en verantwoordelijkheden.
  • Deze rollen tezamen moeten zorgen voor succes en plezier.
  • Fouten mogen gemaakt worden.
  • Geef vooral een fout altijd toe, dan leren we er met zijn allen van!
  • Werk is leuk en privé ook. Deze moeten daarom altijd in balans zijn.

Jeroen van Ginkel

Directeur LEAD Development Company B.V. 088-1110800

Hebben we een DNA-match?

Laten we samen onderzoeken in welke mate we bij elkaar passen. En natuurlijk kunnen we in een persoonlijk gesprek ook goed beoordelen in welke mate onze aanpak voor jouw strategie in het bijzonder, een positief effect heeft.

Een afspraak is zo gemaakt. We kunnen elkaar ontmoeten op jouw kantoor of bij ons in Leusden. Een online meeting kan natuurlijk ook!

Klik hier om onze ontmoeting in te plannen

*Liever zelf contact opnemen? Klik hier voor onze contactpagina