Soms ontbreekt het jezelf gewoonweg aan tijd

Outbound relatiebeheer

Wij heractiveren jouw “slapers” door ze de aandacht te geven die ze verdienen. 

"Slapers"bellen is meestal een "wake-up-call

Het rendement van het contactopnemen van inactieve klanten is enorm en vaak op korte termijn haalbaar. Het is gewoonweg onmogelijk voor veel organisaties om aan alle klanten de juiste aandacht te geven. Doordat deze aandacht verslapt, verslapt ook de omzet die je uit deze klanten haalt. Doordat we consequent en structureel aandacht gaan geven aan deze groep wordt de omzet weer geactiveerd, stijgt de klant tevredenheid en halen we het maximale uit jouw klantrelaties

"Slapers" heractiveren

Soms heb je goede redenen om contact op te nemen met jouw (inactieve) klanten, maar ontbreekt het je gewoonweg aan tijd? Laat ons met ze in contact komen.

Retentie ex-klanten

Het is nooit te laat voor een tweede kans. Soms door onvoorziene zaken eindigd een klantrelatie. Sales neemt dan eigenlijk nooit meer contact op, laat ons het doen!

Relatiebeheer B/C klanten

Je kunt niet aan al jouw klanten maximaal aandacht geven. Doordat wij jouw B en C klanten aandacht geven, blijken daar toch meer pareltjes te liggen dan je dacht.

Wat het onderscheid maakt…

Senioriteit, doorzettingvermogens en waardevolle marktinzichten

Sales vindt het vaak moeilijk om “slapers” te bellen, en ex-klanten bellen? Dat gaat nooit gebeuren. Er is veel angst voor een “nee”. In onze ervaring is het contact juist in de meeste gevallen welkom en wordt de aandacht enorm gewaardeerd. Laat ons het doen!

Waardevolle marktinzichten

Het bellen van "slapers", ex-klanten en B/C klanten levert je een schat aan marktdata op. Vaak zijn de kansen die er liggen veelal groter dan gedacht.

Doorzettingsvermogen & geduld

We benaderen jouw "slapers", ex-klanten en B/C klanten op waardige wijze. Wij zijn daarin geduldig en volhardend.

De kracht van ervaring en senioriteit

Ons team bestaat momenteel uit 15 teamleden variërend in de leeftijd van 46 tot 74. Gepokt en gemazeld door levenservaring. En dat is een voordeel als je op management/ en directieniveau de markt wenst te benaderen

Focus op Kwaliteit

Onze focus ligt op het genereren van kwalitatieve zakelijke afspraken. Hoewel dit kan betekenen dat de kwantiteit wellicht lager is, is de conversieratio van lead naar nieuwe klant veelal aanzienlijk hoger. 

Op zoek naar new business kansen?

Laten we samen onderzoeken in welke mate onze aanpak past bij jouw new business doelen in het bijzonder.