Soms ontbreekt het jezelf gewoonweg aan tijd

Outbound relatiebeheer

Wij heractiveren jouw slapers, door ze de aandacht te geven die ze verdienen. 

Slapers bellen is meestal een wake-up call

Het rendement van het contact-opnemen met inactieve klanten, ook wel: slapers, is enorm, en vaak op korte termijn haalbaar. Maar het is voor veel organisaties onmogelijk om aan alle klanten de juiste aandacht te geven. Doordat deze aandacht verslapt, verslapt ook de omzet die je uit deze klanten haalt. Doordat wij consequent en structureel aandacht gaan geven aan deze groep slapers wordt de omzet weer geactiveerd, stijgt de klant tevredenheid en halen we het maximale uit jouw klantrelaties

Slapers heractiveren

Wil je wel contact opnemen met jouw (inactieve) klanten, maar ontbreekt het je gewoonweg aan tijd? Wij kunnen je helpen.


Retentie ex-klanten

Het is nooit te laat voor een tweede kans. Soms eindigt een klant-relatie en is nooit meer contact, terwijl er misschien nog wel kansen zijn. Laat ons contact opnemen.

Relatiebeheer B/C klanten

Je kunt niet aan al je klanten maximaal aandacht geven. Doordat wij jouw B en C klanten aandacht geven heb jij tijd voor je A klanten. Vaak blijken er toch meer pareltjes te liggen dan je dacht.

Wat het onderscheid maakt…

Senioriteit, doorzettingvermogens en waardevolle marktinzichten

Sales vindt het vaak moeilijk om slapers te bellen. En ex-klanten bellen? Dat al helemaal. Er is veel angst voor een “nee”. In onze ervaring is het contact juist in de meeste gevallen welkom en wordt de aandacht enorm gewaardeerd. Laat ons het doen! Wat hebben we te bieden:

Waardevolle marktinzichten

Het bellen van slapers, ex-klanten en B/C klanten levert je een schat aan marktdata op. Vaak zijn de kansen die er liggen veelal groter dan gedacht.

Doorzettingsvermogen & geduld

We benaderen jouw slapers, ex-klanten en B/C klanten op waardige wijze. Wij zijn daarin geduldig en volhardend.

De kracht van ervaring en senioriteit

Ons team bestaat momenteel uit 15 teamleden variërend in de leeftijd van 46 tot 74. Gepokt en gemazeld door levenservaring. En dat is een voordeel als je op management- en directieniveau de markt wenst te benaderen

Focus op kwaliteit

Onze focus ligt op het genereren van kwalitatieve zakelijke afspraken. Hoewel dit kan betekenen dat de kwantiteit wellicht lager is, is de conversieratio van lead naar nieuwe klant veelal aanzienlijk hoger. 

Op zoek naar new business kansen?

Laten we samen onderzoeken in welke mate onze aanpak past bij jouw new business doelen in het bijzonder.