Benieuwd naar wat het kost?

Ook in onze tarieven en voorwaarden zijn wij transparant.

Kosten zijn belangrijk, laten we samen bekijken naar wat het zou moeten opleveren. Want uiteindelijk is dat wat telt.

Wij zetten ons in voor maximaal rendement

Wij snappen als geen ander dat wij feitelijk nooit een kostenpost mogen zijn. We moeten rendement opleveren, want anders zijn wij geen interessante partij voor jou. Daarom werken we ook niet met lange contracten of ingewikkelde opzegtermijnen. Het is heel simpel… je doet zaken met ons omdat wij je geld en waardevolle inzichten opleveren. We gaan voor niets minder dan dat…

Maak hieronder een keuze voor een specifieke dienst en ontdek onze tarieven, aanpak en voorwaarden.

TRANSPARANT IN KWALITEIT

Indien wij worden ingeschakeld voor het genereren van new business afspraken dan tonen we graag op voorhand aan dat deze op kwalitatieve wijze tot stand zijn gekomen. Wij geven namelijk via een speciaal daarvoor gebouwde portal (LEADPortal.nl) toegang tot het gevoerde gesprek wat leidde tot de afspraak.

Met deze aanpak houden wij ons aantoonbaar aan de gemaakte afspraken en de beloofde werkwijze. Maar bovenal, door op voorhand naar een dergelijk audiobestand te luisteren kun je jezelf vele malen beter voorbereiden op het gesprek met je potentiële klant. De ervaring leert dat hierdoor er een significante verbetering ontstaat in de conversie van lead naar nieuwe klant.


STARTTARIEF/VOORBEREIDING:

Er geldt een eenmalig* opstarttarief van € 2.250,00 (excl. btw) Hiervoor wordt o.a. het volgende gedaan: + Inrichten en beschrijven van de specifieke workflow/Project document;
+ Instellen van nummerherkenning;
+ Kick-off/Brainstormsessie met het projectteam incl. de LEAD Development specialist(en) (op locatie, onze locatie, of online);
+ Begeleiding en aansturing Call Agent(s) gedurende de looptijd van de samenwerking;
+ Aanmaken account in LEADPortal m.b.t. audiobestanden van de afspraken;
+ Opbouwen van Mailmerge (infomail & afspraakbevestigingen);
+ Periodiek rapportages;
+ Inrichten/synchroniseren van agenda’s;
+ Versturen van mail (infomail, afspraakbevestigingen ed);
+ Maken van periodieke Metingen/Analyses/Rapportages ;
+ Adressenselecties (onbeperkt). Zie projectdocument “Adressenbestand” voor meer opties;
+ Adresverrijking (binnen de AVG/GDRP);
+ Tussentijdse online optimalisatie meetings gedurende de looptijd van de samenwerking;
+ Opbouw van dataset;
+ Delen van data via API + API onderhoud aan onze zijde (afhankelijk van eigen CRM mogelijkheden).

Vanuit de Kick-off/Brainstorm ontwikkelen we de propositie en de vraagstelling waarmee we met de doelgroep in contact willen komen. Deze propositie wordt uiteraard eerst voorgelegd om er zeker van te zijn dat we de juiste toon raken en de juiste verwachting creëren.

*  Indien er gedurende de looptijd van de samenwerking gekozen wordt voor andere doelgroepen of wijzigingen in de propositie worden daar geen verder geen kosten meer voorgerekend. Eenmalig is dus ook letterlijk eenmalig.


SAMENWERKINGSVORM:

De samenwerking is voor onbepaalde tijd op basis van af te nemen uren per week. Na een minimale periode van 8 aaneengesloten weken is deze op elk moment, per direct opzegbaar.


STANDAARD UURTARIEF

Het uurtarief voor een urenafname van minder dan 16 uur per week is € 75,00 (ex.btw) per uur. Er geldt een minimale afname van 8 uur per week.


16 UREN ARRANGEMENT (advies)

16 uur per week a € 59,00 (ex. btw) per uur, gedurende een minimale periode van 8 aaneengesloten weken. De uren betreffen de daadwerkelijk door de LEAD Development specialist(en) bestede uren aan het project.

Ons advies is om in eerste instantie 16 uur af te nemen. Ervaring leert dat met dit aantal uren er een goede spreiding is over de week om alle callbacks goed op te kunnen volgen. Uren kunnen uiteraard naar behoefte en wens naar beneden (per direct) of naar boven (afhankelijk van onze capaciteit) bijgesteld worden.  


UREN VERLAGEN OF VERHOGEN:

Het afgegeven uurtarief van € 59,00 (excl. btw) is geldig bij een minimale afname vanaf 16 uur per week. Bij verlaging naar minder dan 16 uur per week, geldt het uurtarief van € 75,00 (excl. btw).

Het verhogen of verlagen van uren doen we graag in overleg. Een laag urenvolume kan leiden tot een slechter bereik. Het ophogen van uren kan leiden tot een te groot aantal afspraken die uiteindelijk mogelijkerwijs niet goed opgevolgd kunnen worden of tot een niet meer op te volgen call back bestand.

VERSCHILLENDE PROJECTEN ZIJN TE COMBINEREN:
In de uren zijn de volgende diensten, waar gewenst in een combinatie, uit te voeren:
+ Cold Calling, adressen o.b.v. doelgroepbepaling, aangeleverd door LEAD Development Company;
+ Cold Calling, naar zelf aangeleverde adressen;
+ Opvolging website contact aanvragen (ingevuld aanvraag- of contactformulier);
+ Opvolging Websitebezoeker, vanuit IP webtracking software zoals SalesFeed, LeadInfo etc;
+ Opvolging LinkedIn connecties;
+ Opvolging Whitepaperdownloads;
+ Opvolging E-mailcampagne;
+ Opvolging Postmailing;
+ Opvolging Nieuwsbriefabonnees;
+ Opvolging CRM Status Slaper (= inactieve klanten);
+ Opvolging Bezoeker Webinar/Seminar/ Beurs/Event;
+ Uitnodigen voor Webinar/Seminar/ Beurs/Event.


TIJDELIJK PAUZEREN:

Na het verstrijken van de eerste 8 weken is de samenwerking ook altijd tijdelijk stop te zetten. Hierbij dient rekening gehouden te worden dat een project vervolgens niet ineens zomaar op elk moment weer opgestart kan worden. Het herstarten van de samenwerking is afhankelijk van of de planning dit toelaat. Daarnaast is er geen garantie te geven of dezelfde LEAD Development specialist(en) als eerder op dit project ingepland kunnen worden.


HERSTARTEN:

Bij een herstart kan het mogelijk zijn dat er andere, op dat moment actuele, tarieven gelden. Daarnaast dient er rekening gehouden te worden met het feit dat je in feite voor een groot deel het callback bestand voor het overgrote deel opnieuw moet gaan opbouwen. De markt staat immers nooit stil…

Indien een herstart plaatsvindt binnen 3 maanden nadat de samenwerking werd stopgezet gelden geen opstartkosten. Indien deze periode is verstreken dan gelden de dan actuele opstartkosten.


PERIODIEKE DEVELOPMENT MEETINGS:

Eens per maand (we plannen dat graag op voorhand) hebben we een development meeting met elkaar. Het meest praktisch is het om dit online te doen. In deze meetings lopen we gezamenlijk onze rapportage door en geven we elkaar over en weer feedback en wisselen we ideeën en inzichten uit. Daarnaast bespreken we uiteraard graag wat de voortgang is van lead naar nieuwe klant.

Waar mogelijk en gewenst geven we ook op het salesvlak onze tips en inzichten om zo het resultaat zo veel als mogelijk positief te beïnvloeden.


TUSSENTIJDSE MEETINGS/CONTACT:

Naast de geplande meetings zal er ook, waar nodig en gewenst, ad hoc communicatie zijn. Zeker als wij inzichten opdoen of vragen hebben die niet tot een geplande meeting kunnen blijven liggen. Dan komen we uiteraard graag direct op de lijn.


DEDICATED TEAMLEDEN OP ELK PROJECT:

Noem ons maar gewoon “collega”. Want wij vormen graag het verlengstuk van marketing/sales. Dat is ook de reden dat er vaste teamleden bellen op de projecten van onze klanten. Toegewijd en betrokken. Wij werken alleen met vaste teamleden die bij onszelf in dienst zijn.


RAPPORTAGES:

Telkens na het verstrijken van de kalendermaand wordt in de week daarna een rapport opgesteld. Hierin staat de actuele status van het adressenbestand. In deze rapportage is zichtbaar wat de resultaten zijn tot dan toe zijn en hoe de verhoudingen liggen in het bereik, opvolging en afhandeling. Daarnaast is per organisatie zichtbaar wat de meest actuele status is.


 

RESULTATEN:

De praktijk leert dat resultaten fluctueren en geen constant lijn volgen. Wij zijn intrinsiek gemotiveerd om kwalitatief de beste resultaten te bereiken. En uiteraard vinden ook wij het leuk als er ook op kwantitatief vlak resultaten geboekt worden. We gaan echter nooit “pushen” op alleen aantallen.


DATA & API:

De in de rapportages zichtbare data kan ook middels een API rechtstreeks verzonden worden naar een extern CRM of Marketingautomation systeem, zoals SalesForce, Hubspot, Pipedrive, AgileCRM ed. Voor het inrichten van deze API aan de zijde van LEAD Development Company worden geen kosten gerekend.
 
Voor het instellen en opzetten van een API aan de eigen systeem kant is expertise nodig. Hiervoor kunnen door de leverancier of implementatiepartner van dit systeem kosten gerekend worden.

Het is ook mogelijk om middels een API data vanuit een extern systeem rechtstreeks in onze callcenter software omgeving te pushen. Data kan dus zowel ontvangen als gepushed worden. Bijvoorbeeld vanuit Hubspot of SalesForce wordt een Call ingeschoten in onze Callcentersoftware. Vervolgens wordt de recente afhandelstatus terug in Hubspot of SalesForce gepushed.


MEERPRIJZEN VOOR AANVULLENDE OPTIES:

Ons aanbod is, wat ons betreft, standaard al compleet genoeg. Indien er aanvullende opties gewenst zijn waarvoor een meerprijs geldt, dan wordt dit altijd vooraf kenbaar gemaakt. Daarbij overleggen we ook graag eerst wat de noodzakelijkheid van de gewenste optie is.

Indien een keuze op een van de projectdocumenten geboden opties een meerprijs kent dan wordt dit duidelijk vermeld.


BETALINGSVOORWAARDEN:

De betalingsvoorwaarden: betaling binnen 14 dagen na factuurdatum. De opstartkosten worden vooraf gefactureerd. De uren worden wekelijks achteraf gefactureerd.

TRANSPARANT IN KWALITEIT

Indien wij worden ingeschakeld voor het opvolgen van marketingleads dan tonen we graag op voorhand aan dat deze op kwalitatieve wijze tot stand zijn gekomen. Wij geven namelijk via een speciaal daarvoor gebouwde portal (LEADPortal.nl) toegang tot het gevoerde gesprek wat leidde tot de afspraak.

Met deze aanpak houden wij ons aantoonbaar aan de gemaakte afspraken en de beloofde werkwijze. Maar bovenal, door op voorhand naar een dergelijk audiobestand te luisteren kun je jezelf vele malen beter voorbereiden op het gesprek met je potentiële klant. De ervaring leert dat hierdoor er een significante verbetering ontstaat in de conversie van lead naar nieuwe klant.


STARTTARIEF/VOORBEREIDING:

Er geldt een eenmalig* opstarttarief van € 2.250,00 (excl. btw) Hiervoor wordt o.a. het volgende gedaan: + Inrichten en beschrijven van de specifieke workflow/Project document;
+ Instellen van nummerherkenning;
+ Kick-off/Brainstormsessie met het projectteam incl. de LEAD Development specialist(en) (op locatie, onze locatie, of online);
+ Begeleiding en aansturing Call Agent(s) gedurende de looptijd van de samenwerking;
+ Aanmaken account in LEADPortal m.b.t. audiobestanden van de afspraken;
+ Opbouwen van Mailmerge (infomail & afspraakbevestigingen);
+ Periodiek rapportages;
+ Inrichten/synchroniseren van agenda’s;
+ Versturen van mail (infomail, afspraakbevestigingen ed);
+ Maken van periodieke Metingen/Analyses/Rapportages ;
+ Adressenselecties (onbeperkt). Zie projectdocument “Adressenbestand” voor meer opties;
+ Adresverrijking (binnen de AVG/GDRP);
+ Tussentijdse online optimalisatie meetings gedurende de looptijd van de samenwerking;
+ Opbouw van dataset;
+ Delen van data via API + API onderhoud aan onze zijde (afhankelijk van eigen CRM mogelijkheden).

Vanuit de Kick-off/Brainstorm ontwikkelen we de propositie en de vraagstelling waarmee we met de doelgroep in contact willen komen. Deze propositie wordt uiteraard eerst voorgelegd om er zeker van te zijn dat we de juiste toon raken en de juiste verwachting creëren.

*  Indien er gedurende de looptijd van de samenwerking gekozen wordt voor andere doelgroepen of wijzigingen in de propositie worden daar geen verder geen kosten meer voorgerekend. Eenmalig is dus ook letterlijk eenmalig.


SAMENWERKINGSVORM:

De samenwerking is voor onbepaalde tijd op basis van af te nemen uren per week. Na een minimale periode van 8 aaneengesloten weken is deze op elk moment, per direct opzegbaar.


STANDAARD UURTARIEF

Het uurtarief voor een urenafname van minder dan 16 uur per week is € 75,00 (ex.btw) per uur. Er geldt een minimale afname van 8 uur per week.


16 UREN ARRANGEMENT (advies)

16 uur per week a € 59,00 (ex. btw) per uur, gedurende een minimale periode van 8 aaneengesloten weken. De uren betreffen de daadwerkelijk door de LEAD Development specialist(en) bestede uren aan het project.

Ons advies is om in eerste instantie 16 uur af te nemen. Ervaring leert dat met dit aantal uren er een goede spreiding is over de week om alle callbacks goed op te kunnen volgen. Uren kunnen uiteraard naar behoefte en wens naar beneden (per direct) of naar boven (afhankelijk van onze capaciteit) bijgesteld worden.  


UREN VERLAGEN OF VERHOGEN:

Het afgegeven uurtarief van € 59,00 (excl. btw) is geldig bij een minimale afname vanaf 16 uur per week. Bij verlaging naar minder dan 16 uur per week, geldt het uurtarief van € 75,00 (excl. btw).

Het verhogen of verlagen van uren doen we graag in overleg. Een laag urenvolume kan leiden tot een slechter bereik. Het ophogen van uren kan leiden tot een te groot aantal afspraken die uiteindelijk mogelijkerwijs niet goed opgevolgd kunnen worden of tot een niet meer op te volgen call back bestand.

VERSCHILLENDE PROJECTEN ZIJN TE COMBINEREN:
In de uren zijn de volgende diensten, waar gewenst in een combinatie, uit te voeren:
+ Cold Calling, adressen o.b.v. doelgroepbepaling, aangeleverd door LEAD Development Company;
+ Cold Calling, naar zelf aangeleverde adressen;
+ Opvolging website contact aanvragen (ingevuld aanvraag- of contactformulier);
+ Opvolging Websitebezoeker, vanuit IP webtracking software zoals SalesFeed, LeadInfo etc;
+ Opvolging LinkedIn connecties;
+ Opvolging Whitepaperdownloads;
+ Opvolging E-mailcampagne;
+ Opvolging Postmailing;
+ Opvolging Nieuwsbriefabonnees;
+ Opvolging CRM Status Slaper (= inactieve klanten);
+ Opvolging Bezoeker Webinar/Seminar/ Beurs/Event;
+ Uitnodigen voor Webinar/Seminar/ Beurs/Event.


TIJDELIJK PAUZEREN:

Na het verstrijken van de eerste 8 weken is de samenwerking ook altijd tijdelijk stop te zetten. Hierbij dient rekening gehouden te worden dat een project vervolgens niet ineens zomaar op elk moment weer opgestart kan worden. Het herstarten van de samenwerking is afhankelijk van of de planning dit toelaat. Daarnaast is er geen garantie te geven of dezelfde LEAD Development specialist(en) als eerder op dit project ingepland kunnen worden.


HERSTARTEN:

Bij een herstart kan het mogelijk zijn dat er andere, op dat moment actuele, tarieven gelden. Daarnaast dient er rekening gehouden te worden met het feit dat je in feite voor een groot deel het callback bestand voor het overgrote deel opnieuw moet gaan opbouwen. De markt staat immers nooit stil…

Indien een herstart plaatsvindt binnen 3 maanden nadat de samenwerking werd stopgezet gelden geen opstartkosten. Indien deze periode is verstreken dan gelden de dan actuele opstartkosten.


PERIODIEKE DEVELOPMENT MEETINGS:

Eens per maand (we plannen dat graag op voorhand) hebben we een development meeting met elkaar. Het meest praktisch is het om dit online te doen. In deze meetings lopen we gezamenlijk onze rapportage door en geven we elkaar over en weer feedback en wisselen we ideeën en inzichten uit. Daarnaast bespreken we uiteraard graag wat de voortgang is van lead naar nieuwe klant.

Waar mogelijk en gewenst geven we ook op het salesvlak onze tips en inzichten om zo het resultaat zo veel als mogelijk positief te beïnvloeden.


TUSSENTIJDSE MEETINGS/CONTACT:

Naast de geplande meetings zal er ook, waar nodig en gewenst, ad hoc communicatie zijn. Zeker als wij inzichten opdoen of vragen hebben die niet tot een geplande meeting kunnen blijven liggen. Dan komen we uiteraard graag direct op de lijn.


DEDICATED TEAMLEDEN OP ELK PROJECT:

Noem ons maar gewoon “collega”. Want wij vormen graag het verlengstuk van marketing/sales. Dat is ook de reden dat er vaste teamleden bellen op de projecten van onze klanten. Toegewijd en betrokken. Wij werken alleen met vaste teamleden die bij onszelf in dienst zijn.


RAPPORTAGES:

Telkens na het verstrijken van de kalendermaand wordt in de week daarna een rapport opgesteld. Hierin staat de actuele status van het adressenbestand. In deze rapportage is zichtbaar wat de resultaten zijn tot dan toe zijn en hoe de verhoudingen liggen in het bereik, opvolging en afhandeling. Daarnaast is per organisatie zichtbaar wat de meest actuele status is.


 

RESULTATEN:

De praktijk leert dat resultaten fluctueren en geen constant lijn volgen. Wij zijn intrinsiek gemotiveerd om kwalitatief de beste resultaten te bereiken. En uiteraard vinden ook wij het leuk als er ook op kwantitatief vlak resultaten geboekt worden. We gaan echter nooit “pushen” op alleen aantallen.


DATA & API:

De in de rapportages zichtbare data kan ook middels een API rechtstreeks verzonden worden naar een extern CRM of Marketingautomation systeem, zoals SalesForce, Hubspot, Pipedrive, AgileCRM ed. Voor het inrichten van deze API aan de zijde van LEAD Development Company worden geen kosten gerekend.
 
Voor het instellen en opzetten van een API aan de eigen systeem kant is expertise nodig. Hiervoor kunnen door de leverancier of implementatiepartner van dit systeem kosten gerekend worden.

Het is ook mogelijk om middels een API data vanuit een extern systeem rechtstreeks in onze callcenter software omgeving te pushen. Data kan dus zowel ontvangen als gepushed worden. Bijvoorbeeld vanuit Hubspot of SalesForce wordt een Call ingeschoten in onze Callcentersoftware. Vervolgens wordt de recente afhandelstatus terug in Hubspot of SalesForce gepushed.


MEERPRIJZEN VOOR AANVULLENDE OPTIES:

Ons aanbod is, wat ons betreft, standaard al compleet genoeg. Indien er aanvullende opties gewenst zijn waarvoor een meerprijs geldt, dan wordt dit altijd vooraf kenbaar gemaakt. Daarbij overleggen we ook graag eerst wat de noodzakelijkheid van de gewenste optie is.

Indien een keuze op een van de projectdocumenten geboden opties een meerprijs kent dan wordt dit duidelijk vermeld.


BETALINGSVOORWAARDEN:

De betalingsvoorwaarden: betaling binnen 14 dagen na factuurdatum. De opstartkosten worden vooraf gefactureerd. De uren worden wekelijks achteraf gefactureerd.

TRANSPARANT IN KWALITEIT

Indien wij worden ingeschakeld voor het heractieveren van inactieve klanten (slapers) dan tonen we graag op voorhand aan dat deze op kwalitatieve wijze tot stand zijn gekomen. Wij geven namelijk via een speciaal daarvoor gebouwde portal (LEADPortal.nl) toegang tot het gevoerde gesprek wat leidde tot de afspraak.

Met deze aanpak houden wij ons aantoonbaar aan de gemaakte afspraken en de beloofde werkwijze. Maar bovenal, door op voorhand naar een dergelijk audiobestand te luisteren kun je jezelf vele malen beter voorbereiden op het gesprek met je potentiële klant. De ervaring leert dat hierdoor er een significante verbetering ontstaat in de conversie van lead naar nieuwe klant.


STARTTARIEF/VOORBEREIDING:

Er geldt een eenmalig* opstarttarief van € 2.250,00 (excl. btw) Hiervoor wordt o.a. het volgende gedaan: + Inrichten en beschrijven van de specifieke workflow/Project document;
+ Instellen van nummerherkenning;
+ Kick-off/Brainstormsessie met het projectteam incl. de LEAD Development specialist(en) (op locatie, onze locatie, of online);
+ Begeleiding en aansturing Call Agent(s) gedurende de looptijd van de samenwerking;
+ Aanmaken account in LEADPortal m.b.t. audiobestanden van de afspraken;
+ Opbouwen van Mailmerge (infomail & afspraakbevestigingen);
+ Periodiek rapportages;
+ Inrichten/synchroniseren van agenda’s;
+ Versturen van mail (infomail, afspraakbevestigingen ed);
+ Maken van periodieke Metingen/Analyses/Rapportages ;
+ Adressenselecties (onbeperkt). Zie projectdocument “Adressenbestand” voor meer opties;
+ Adresverrijking (binnen de AVG/GDRP);
+ Tussentijdse online optimalisatie meetings gedurende de looptijd van de samenwerking;
+ Opbouw van dataset;
+ Delen van data via API + API onderhoud aan onze zijde (afhankelijk van eigen CRM mogelijkheden).

Vanuit de Kick-off/Brainstorm ontwikkelen we de propositie en de vraagstelling waarmee we met de doelgroep in contact willen komen. Deze propositie wordt uiteraard eerst voorgelegd om er zeker van te zijn dat we de juiste toon raken en de juiste verwachting creëren.

*  Indien er gedurende de looptijd van de samenwerking gekozen wordt voor andere doelgroepen of wijzigingen in de propositie worden daar geen verder geen kosten meer voorgerekend. Eenmalig is dus ook letterlijk eenmalig.


SAMENWERKINGSVORM:

De samenwerking is voor onbepaalde tijd op basis van af te nemen uren per week. Na een minimale periode van 8 aaneengesloten weken is deze op elk moment, per direct opzegbaar.


STANDAARD UURTARIEF

Het uurtarief voor een urenafname van minder dan 16 uur per week is € 75,00 (ex.btw) per uur. Er geldt een minimale afname van 8 uur per week.


16 UREN ARRANGEMENT (advies)

16 uur per week a € 59,00 (ex. btw) per uur, gedurende een minimale periode van 8 aaneengesloten weken. De uren betreffen de daadwerkelijk door de LEAD Development specialist(en) bestede uren aan het project.

Ons advies is om in eerste instantie 16 uur af te nemen. Ervaring leert dat met dit aantal uren er een goede spreiding is over de week om alle callbacks goed op te kunnen volgen. Uren kunnen uiteraard naar behoefte en wens naar beneden (per direct) of naar boven (afhankelijk van onze capaciteit) bijgesteld worden.  


UREN VERLAGEN OF VERHOGEN:

Het afgegeven uurtarief van € 59,00 (excl. btw) is geldig bij een minimale afname vanaf 16 uur per week. Bij verlaging naar minder dan 16 uur per week, geldt het uurtarief van € 75,00 (excl. btw).

Het verhogen of verlagen van uren doen we graag in overleg. Een laag urenvolume kan leiden tot een slechter bereik. Het ophogen van uren kan leiden tot een te groot aantal afspraken die uiteindelijk mogelijkerwijs niet goed opgevolgd kunnen worden of tot een niet meer op te volgen call back bestand.

VERSCHILLENDE PROJECTEN ZIJN TE COMBINEREN:
In de uren zijn de volgende diensten, waar gewenst in een combinatie, uit te voeren:
+ Cold Calling, adressen o.b.v. doelgroepbepaling, aangeleverd door LEAD Development Company;
+ Cold Calling, naar zelf aangeleverde adressen;
+ Opvolging website contact aanvragen (ingevuld aanvraag- of contactformulier);
+ Opvolging Websitebezoeker, vanuit IP webtracking software zoals SalesFeed, LeadInfo etc;
+ Opvolging LinkedIn connecties;
+ Opvolging Whitepaperdownloads;
+ Opvolging E-mailcampagne;
+ Opvolging Postmailing;
+ Opvolging Nieuwsbriefabonnees;
+ Opvolging CRM Status Slaper (= inactieve klanten);
+ Opvolging Bezoeker Webinar/Seminar/ Beurs/Event;
+ Uitnodigen voor Webinar/Seminar/ Beurs/Event.


TIJDELIJK PAUZEREN:

Na het verstrijken van de eerste 8 weken is de samenwerking ook altijd tijdelijk stop te zetten. Hierbij dient rekening gehouden te worden dat een project vervolgens niet ineens zomaar op elk moment weer opgestart kan worden. Het herstarten van de samenwerking is afhankelijk van of de planning dit toelaat. Daarnaast is er geen garantie te geven of dezelfde LEAD Development specialist(en) als eerder op dit project ingepland kunnen worden.


HERSTARTEN:

Bij een herstart kan het mogelijk zijn dat er andere, op dat moment actuele, tarieven gelden. Daarnaast dient er rekening gehouden te worden met het feit dat je in feite voor een groot deel het callback bestand voor het overgrote deel opnieuw moet gaan opbouwen. De markt staat immers nooit stil…

Indien een herstart plaatsvindt binnen 3 maanden nadat de samenwerking werd stopgezet gelden geen opstartkosten. Indien deze periode is verstreken dan gelden de dan actuele opstartkosten.


PERIODIEKE DEVELOPMENT MEETINGS:

Eens per maand (we plannen dat graag op voorhand) hebben we een development meeting met elkaar. Het meest praktisch is het om dit online te doen. In deze meetings lopen we gezamenlijk onze rapportage door en geven we elkaar over en weer feedback en wisselen we ideeën en inzichten uit. Daarnaast bespreken we uiteraard graag wat de voortgang is van lead naar nieuwe klant.

Waar mogelijk en gewenst geven we ook op het salesvlak onze tips en inzichten om zo het resultaat zo veel als mogelijk positief te beïnvloeden.


TUSSENTIJDSE MEETINGS/CONTACT:

Naast de geplande meetings zal er ook, waar nodig en gewenst, ad hoc communicatie zijn. Zeker als wij inzichten opdoen of vragen hebben die niet tot een geplande meeting kunnen blijven liggen. Dan komen we uiteraard graag direct op de lijn.


DEDICATED TEAMLEDEN OP ELK PROJECT:

Noem ons maar gewoon “collega”. Want wij vormen graag het verlengstuk van marketing/sales. Dat is ook de reden dat er vaste teamleden bellen op de projecten van onze klanten. Toegewijd en betrokken. Wij werken alleen met vaste teamleden die bij onszelf in dienst zijn.


RAPPORTAGES:

Telkens na het verstrijken van de kalendermaand wordt in de week daarna een rapport opgesteld. Hierin staat de actuele status van het adressenbestand. In deze rapportage is zichtbaar wat de resultaten zijn tot dan toe zijn en hoe de verhoudingen liggen in het bereik, opvolging en afhandeling. Daarnaast is per organisatie zichtbaar wat de meest actuele status is.


 

RESULTATEN:

De praktijk leert dat resultaten fluctueren en geen constant lijn volgen. Wij zijn intrinsiek gemotiveerd om kwalitatief de beste resultaten te bereiken. En uiteraard vinden ook wij het leuk als er ook op kwantitatief vlak resultaten geboekt worden. We gaan echter nooit “pushen” op alleen aantallen.


DATA & API:

De in de rapportages zichtbare data kan ook middels een API rechtstreeks verzonden worden naar een extern CRM of Marketingautomation systeem, zoals SalesForce, Hubspot, Pipedrive, AgileCRM ed. Voor het inrichten van deze API aan de zijde van LEAD Development Company worden geen kosten gerekend.
 
Voor het instellen en opzetten van een API aan de eigen systeem kant is expertise nodig. Hiervoor kunnen door de leverancier of implementatiepartner van dit systeem kosten gerekend worden.

Het is ook mogelijk om middels een API data vanuit een extern systeem rechtstreeks in onze callcenter software omgeving te pushen. Data kan dus zowel ontvangen als gepushed worden. Bijvoorbeeld vanuit Hubspot of SalesForce wordt een Call ingeschoten in onze Callcentersoftware. Vervolgens wordt de recente afhandelstatus terug in Hubspot of SalesForce gepushed.


MEERPRIJZEN VOOR AANVULLENDE OPTIES:

Ons aanbod is, wat ons betreft, standaard al compleet genoeg. Indien er aanvullende opties gewenst zijn waarvoor een meerprijs geldt, dan wordt dit altijd vooraf kenbaar gemaakt. Daarbij overleggen we ook graag eerst wat de noodzakelijkheid van de gewenste optie is.

Indien een keuze op een van de projectdocumenten geboden opties een meerprijs kent dan wordt dit duidelijk vermeld.


BETALINGSVOORWAARDEN:

De betalingsvoorwaarden: betaling binnen 14 dagen na factuurdatum. De opstartkosten worden vooraf gefactureerd. De uren worden wekelijks achteraf gefactureerd.

Het new business strategieprogramma bestaat uit 4 sessies van ongeveer een dagdeel:

  1. Doelgroepbepaling,& Business Personas
  2. Propositie advies en leadkwalificatie
  3. Benaderingsstrategie
  4. Opvolgstrategie

De resultaten van alle sessies worden uitgewerkt in een strategisch new businessplan. Dit plan biedt vervolgens de ideale blauwdruk om op een kwalitatieve manier, structureel en consequent extra omzetpotentieel te ontwikkelen.

De investering voor het gehele programma inclusief uitwerking bedraagt € 11.400,00 (excl. btw)

Het opbouwen van een eigen new business afdeling behelst de volgende zaken:

  1. New business strategie sessies
  2. Implementatie van call center software (incl. volledige inrichting op maat)
  3. Volledige 3 daagse vaardigheidstraining m.b.t. telefonische acquisitie

De investering is vanaf € 30.000,00 (excl. btw). Hiervoor wordt een up-and running implementatie gelevert die bestaat uit:

A. de juiste inrichting van het call center software systeem
B. Inrichting van de juiste processen en rapportages
C. Implementatie van de juiste communicatieve vaardigheden.

De tarieven zijn exclusief werving& selectie van personeel en exclusief opstartkosten en maandelijkse licentiekosten van de call center software.

Onze trainingen en workshops zijn altijd maatwerk en toegespitst op de dagelijkse praktijk van elke deelnemer.

Tarief voorbereiding en intakes (eenmalig):
€ 1750,00 (excl.btw)

Tarief training per dag:
€ 2850,00 (excl. btw)

Minimaal 3 deelnemers, maximaal 8 deelnemers. Alle deelnemers krijgen een certificaat en het boek “Telefonische acquisitie, hoe mooi is dat!”

Op zoek naar new business kansen?

Laten we samen onderzoeken in welke mate onze aanpak past bij jouw new business doelen in het bijzonder.