Adres:
Plesmanstraat 2
NL3833LA Leusden
Telefoon:
+31 (0) 88 111 0 800
Benieuwd naar wat het kost?
Kosten zijn belangrijk, laten we samen bekijken naar wat het zou moeten opleveren. Want uiteindelijk is dat wat telt.
Wij snappen als geen ander dat wij feitelijk nooit een kostenpost mogen zijn. We moeten rendement opleveren, want anders zijn wij geen interessante partij voor jou. Daarom werken we ook niet met lange contracten of ingewikkelde opzegtermijnen. Het is heel simpel… je doet zaken met ons omdat wij je geld en waardevolle inzichten opleveren. We gaan voor niets minder dan dat…
TRANSPARANT IN KWALITEIT
Indien wij worden ingeschakeld voor het genereren van new business afspraken door middel van telefonische acquisitie, dan tonen we graag op voorhand aan dat deze op kwalitatieve wijze tot stand zijn gekomen. Wij geven namelijk via een speciaal daarvoor gebouwde portal (LEADPortal.nl) toegang tot het gevoerde gesprek wat leidde tot de afspraak.
Met deze aanpak houden wij ons aantoonbaar aan de gemaakte afspraken en de beloofde werkwijze. Maar bovenal, door op voorhand naar een dergelijk audiobestand te luisteren kun je jezelf vele malen beter voorbereiden op het gesprek met je potentiële klant. De ervaring leert dat hierdoor er een significante verbetering ontstaat in de conversie van lead naar nieuwe klant.
STARTTARIEF/VOORBEREIDING:
Er geldt een eenmalig* opstarttarief van € 1.750,00 (excl. btw) Hiervoor wordt o.a. het volgende gedaan:
Vanuit de Kick-off/Brainstorm ontwikkelen we de propositie en de vraagstelling waarmee we met de doelgroep in contact willen komen. Deze propositie wordt uiteraard eerst voorgelegd om er zeker van te zijn dat we de juiste toon raken en de juiste verwachting creëren.
*Indien er gedurende de looptijd van de samenwerking gekozen wordt voor andere doelgroepen of wijzigingen in de propositie worden daar geen verder geen kosten meer voorgerekend. Eenmalig is dus ook letterlijk eenmalig.
SAMENWERKINGSVORM:
De samenwerking is op basis van af te nemen uren per week, voor onbepaalde tijd. Na een minimale periode van 8 aaneengesloten weken is deze op elk moment, per direct opzegbaar.
UREN EN UURTARIEF
16 uur per week a € 55,00 (ex. btw) per uur, gedurende een minimale periode van 8 aaneengesloten weken. De uren betreffen de daadwerkelijk door de LEAD Development specialist(en) bestede uren aan het project. Er komen verder geen extra kosten bij voor projectmanagement en periodieke rapportages/evaluaties.
Ons advies is om in eerste instantie niet meer dan 16 uur af te nemen. Ervaring leert dat met dit aantal uren er een goede spreiding is over de week om alle callbacks goed op te kunnen volgen. Uren kunnen uiteraard naar behoefte en wens naar beneden (per direct) of naar boven (afhankelijk van onze capaciteit) bijgesteld worden.
UREN VERLAGEN OF VERHOGEN:
Het afgegeven uurtarief van € 55,00 (excl. btw) is geldig bij een minimale afname vanaf 16 uur per week. Bij verlaging naar minder dan 16 uur per week, geldt het standaard uurtarief van € 75,00 (excl. btw).
Het verhogen of verlagen van uren doen we graag in overleg. Een laag urenvolume kan leiden tot een slechter bereik. Het ophogen van uren kan leiden tot een te groot aantal afspraken die uiteindelijk mogelijkerwijs niet goed opgevolgd kunnen worden of tot een niet meer op te volgen call back bestand.
DEVELOPMENT MEETINGS:
Eens per maand (we plannen dat graag op voorhand) hebben we een development meeting met elkaar. Het meest praktisch is het om dit online te doen. In deze meetings lopen we gezamenlijk onze rapportage door en geven we elkaar over en weer feedback en wisselen we ideeën en inzichten uit. Daarnaast bespreken we uiteraard graag wat de voortgang is van lead naar nieuwe klant.
Waar mogelijk en gewenst geven we ook op het salesvlak onze tips en inzichten om zo het resultaat zo veel als mogelijk positief te beïnvloeden
Naast de geplande meetings zal er ook, waar nodig, ad hoc communicatie zijn. Zeker als wij inzichten opdoen of vragen hebben die niet tot een geplande meeting kunnen blijven liggen. Dan komen we uiteraard graag direct in contact.
DEDICATED TEAMLEDEN OP ELK PROJECT:
Noem ons maar gewoon “collega”. Want wij vormen graag het verlengstuk van marketing/sales. Dat is ook de reden dat er vaste teamleden bellen op de projecten van onze klanten. Toegewijd en betrokken. Wij werken alleen met vaste teamleden die bij onszelf in dienst zijn.
RAPPORTAGES:
Telkens na het verstrijken van de kalendermaand wordt in de week daarna een rapport opgesteld. Hierin staat de actuele status van het adressenbestand. In deze rapportage is zichtbaar wat de resultaten zijn tot dan toe zijn en hoe de verhoudingen liggen in het bereik, opvolging en afhandeling. Daarnaast is per organisatie zichtbaar wat de meest actuele status is.
DATA & API:
De in de rapportages zichtbare data kan ook middels een API rechtstreeks verzonden worden naar een extern CRM of Marketingautomation systeem, zoals SalesForce, Hubspot, Pipedrive, AgileCRM ed. Voor het inrichten van deze API aan de zijde van LEAD Development Company worden geen kosten gerekend.
Voor het instellen en opzetten van een API aan de eigen systeem kant is expertise nodig. Hiervoor kunnen door de leverancier of implementatiepartner van dit systeem kosten gerekend worden.
Het is ook mogelijk om middels een API data vanuit een extern systeem rechtstreeks in onze callcenter software omgeving te pushen. Data kan dus zowel ontvangen als gepushed worden. Bijvoorbeeld vanuit Hubspot of SalesForce wordt een Call ingeschoten in onze Callcentersoftware. Vervolgens wordt de recente afhandelstatus terug in Hubspot of SalesForce gepushed.
BETALINGSVOORWAARDEN:
De betalingsvoorwaarden: betaling binnen 14 dagen na factuurdatum. De opstartkosten worden vooraf gefactureerd. De uren worden wekelijks achteraf gefactureerd.
TRANSPARANT IN KWALITEIT
Indien wij worden ingeschakeld voor het opvolgen van marketingleads om vanuit hier new business afspraken te genereren, dan tonen we graag op voorhand aan dat deze op kwalitatieve wijze tot stand zijn gekomen. Wij geven namelijk via een speciaal daarvoor gebouwde portal (LEADPortal.nl) toegang tot het gevoerde gesprek wat leidde tot de afspraak.
Met deze aanpak houden wij ons aantoonbaar aan de gemaakte afspraken en de beloofde werkwijze. Maar bovenal, door op voorhand naar een dergelijk audiobestand te luisteren kun je jezelf vele malen beter voorbereiden op het gesprek met je potentiële klant. De ervaring leert dat hierdoor er een significante verbetering ontstaat in de conversie van lead naar nieuwe klant.
STARTTARIEF/VOORBEREIDING:
Er geldt een eenmalig* opstarttarief van € 1.750,00 (excl. btw) Hiervoor wordt o.a. het volgende gedaan:
Vanuit de Kick-off/Brainstorm ontwikkelen we de propositie en de vraagstelling waarmee we met de doelgroep in contact willen komen. Deze propositie wordt uiteraard eerst voorgelegd om er zeker van te zijn dat we de juiste toon raken en de juiste verwachting creëren.
*Indien er gedurende de looptijd van de samenwerking gekozen wordt voor andere doelgroepen of wijzigingen in de propositie worden daar geen verder geen kosten meer voorgerekend. Eenmalig is dus ook letterlijk eenmalig.
SAMENWERKINGSVORM:
De samenwerking is op basis van af te nemen uren per week, voor onbepaalde tijd. Na een minimale periode van 8 aaneengesloten weken is deze op elk moment, per direct opzegbaar.
UREN EN UURTARIEF
16 uur per week a € 55,00 (ex. btw) per uur, gedurende een minimale periode van 8 aaneengesloten weken. De uren betreffen de daadwerkelijk door de LEAD Development specialist(en) bestede uren aan het project. Er komen verder geen extra kosten bij voor projectmanagement en periodieke rapportages/evaluaties.
Ons advies is om in eerste instantie niet meer dan 16 uur af te nemen. Ervaring leert dat met dit aantal uren er een goede spreiding is over de week om alle callbacks goed op te kunnen volgen. Uren kunnen uiteraard naar behoefte en wens naar beneden (per direct) of naar boven (afhankelijk van onze capaciteit) bijgesteld worden.
UREN VERLAGEN OF VERHOGEN:
Het afgegeven uurtarief van € 55,00 (excl. btw) is geldig bij een minimale afname vanaf 16 uur per week. Bij verlaging naar minder dan 16 uur per week, geldt het standaard uurtarief van € 75,00 (excl. btw).
Het verhogen of verlagen van uren doen we graag in overleg. Een laag urenvolume kan leiden tot een slechter bereik. Het ophogen van uren kan leiden tot een te groot aantal afspraken die uiteindelijk mogelijkerwijs niet goed opgevolgd kunnen worden of tot een niet meer op te volgen call back bestand.
DEVELOPMENT MEETINGS:
Eens per maand (we plannen dat graag op voorhand) hebben we een development meeting met elkaar. Het meest praktisch is het om dit online te doen. In deze meetings lopen we gezamenlijk onze rapportage door en geven we elkaar over en weer feedback en wisselen we ideeën en inzichten uit. Daarnaast bespreken we uiteraard graag wat de voortgang is van lead naar nieuwe klant.
Waar mogelijk en gewenst geven we ook op het salesvlak onze tips en inzichten om zo het resultaat zo veel als mogelijk positief te beïnvloeden
Naast de geplande meetings zal er ook, waar nodig, ad hoc communicatie zijn. Zeker als wij inzichten opdoen of vragen hebben die niet tot een geplande meeting kunnen blijven liggen. Dan komen we uiteraard graag direct in contact.
DEDICATED TEAMLEDEN OP ELK PROJECT:
Noem ons maar gewoon “collega”. Want wij vormen graag het verlengstuk van marketing/sales. Dat is ook de reden dat er vaste teamleden bellen op de projecten van onze klanten. Toegewijd en betrokken. Wij werken alleen met vaste teamleden die bij onszelf in dienst zijn.
RAPPORTAGES:
Telkens na het verstrijken van de kalendermaand wordt in de week daarna een rapport opgesteld. Hierin staat de actuele status van het adressenbestand. In deze rapportage is zichtbaar wat de resultaten zijn tot dan toe zijn en hoe de verhoudingen liggen in het bereik, opvolging en afhandeling. Daarnaast is per organisatie zichtbaar wat de meest actuele status is.
DATA & API:
De in de rapportages zichtbare data kan ook middels een API rechtstreeks verzonden worden naar een extern CRM of Marketingautomation systeem, zoals SalesForce, Hubspot, Pipedrive, AgileCRM ed. Voor het inrichten van deze API aan de zijde van LEAD Development Company worden geen kosten gerekend.
Voor het instellen en opzetten van een API aan de eigen systeem kant is expertise nodig. Hiervoor kunnen door de leverancier of implementatiepartner van dit systeem kosten gerekend worden.
Het is ook mogelijk om middels een API data vanuit een extern systeem rechtstreeks in onze callcenter software omgeving te pushen. Data kan dus zowel ontvangen als gepushed worden. Bijvoorbeeld vanuit Hubspot of SalesForce wordt een Call ingeschoten in onze Callcentersoftware. Vervolgens wordt de recente afhandelstatus terug in Hubspot of SalesForce gepushed.
BETALINGSVOORWAARDEN:
De betalingsvoorwaarden: betaling binnen 14 dagen na factuurdatum. De opstartkosten worden vooraf gefactureerd. De uren worden wekelijks achteraf gefactureerd.
TRANSPARANT IN KWALITEIT
Indien wij worden ingeschakeld voor outbound relatiebeheer om vanuit hier new business afspraken te genereren, dan tonen we graag op voorhand aan dat deze op kwalitatieve wijze tot stand zijn gekomen. Wij geven namelijk via een speciaal daarvoor gebouwde portal (LEADPortal.nl) toegang tot het gevoerde gesprek wat leidde tot de afspraak.
Met deze aanpak houden wij ons aantoonbaar aan de gemaakte afspraken en de beloofde werkwijze. Maar bovenal, door op voorhand naar een dergelijk audiobestand te luisteren kun je jezelf vele malen beter voorbereiden op het gesprek met je potentiële klant. De ervaring leert dat hierdoor er een significante verbetering ontstaat in de conversie van lead naar nieuwe klant.
STARTTARIEF/VOORBEREIDING:
Er geldt een eenmalig* opstarttarief van € 1.750,00 (excl. btw) Hiervoor wordt o.a. het volgende gedaan:
Vanuit de Kick-off/Brainstorm ontwikkelen we de propositie en de vraagstelling waarmee we met de doelgroep in contact willen komen. Deze propositie wordt uiteraard eerst voorgelegd om er zeker van te zijn dat we de juiste toon raken en de juiste verwachting creëren.
*Indien er gedurende de looptijd van de samenwerking gekozen wordt voor andere doelgroepen of wijzigingen in de propositie worden daar geen verder geen kosten meer voorgerekend. Eenmalig is dus ook letterlijk eenmalig.
SAMENWERKINGSVORM:
De samenwerking is op basis van af te nemen uren per week, voor onbepaalde tijd. Na een minimale periode van 8 aaneengesloten weken is deze op elk moment, per direct opzegbaar.
UREN EN UURTARIEF
Vanaf 12 uur per week a € 75,00 (ex. btw) per uur, gedurende een minimale periode van 8 aaneengesloten weken. De uren betreffen de daadwerkelijk door de LEAD Development specialist(en) bestede uren aan het project. Er komen verder geen extra kosten bij voor projectmanagement en periodieke rapportages/evaluaties.
DEVELOPMENT MEETINGS:
Eens per maand (we plannen dat graag op voorhand) hebben we een development meeting met elkaar. Het meest praktisch is het om dit online te doen. In deze meetings lopen we gezamenlijk onze rapportage door en geven we elkaar over en weer feedback en wisselen we ideeën en inzichten uit. Daarnaast bespreken we uiteraard graag wat de voortgang is van lead naar nieuwe klant.
Waar mogelijk en gewenst geven we ook op het salesvlak onze tips en inzichten om zo het resultaat zo veel als mogelijk positief te beïnvloeden
Naast de geplande meetings zal er ook, waar nodig, ad hoc communicatie zijn. Zeker als wij inzichten opdoen of vragen hebben die niet tot een geplande meeting kunnen blijven liggen. Dan komen we uiteraard graag direct in contact.
DEDICATED TEAMLEDEN OP ELK PROJECT:
Noem ons maar gewoon “collega”. Want wij vormen graag het verlengstuk van marketing/sales. Dat is ook de reden dat er vaste teamleden bellen op de projecten van onze klanten. Toegewijd en betrokken. Wij werken alleen met vaste teamleden die bij onszelf in dienst zijn.
RAPPORTAGES:
Telkens na het verstrijken van de kalendermaand wordt in de week daarna een rapport opgesteld. Hierin staat de actuele status van het adressenbestand. In deze rapportage is zichtbaar wat de resultaten zijn tot dan toe zijn en hoe de verhoudingen liggen in het bereik, opvolging en afhandeling. Daarnaast is per organisatie zichtbaar wat de meest actuele status is.
DATA & API:
De in de rapportages zichtbare data kan ook middels een API rechtstreeks verzonden worden naar een extern CRM of Marketingautomation systeem, zoals SalesForce, Hubspot, Pipedrive, AgileCRM ed. Voor het inrichten van deze API aan de zijde van LEAD Development Company worden geen kosten gerekend.
Voor het instellen en opzetten van een API aan de eigen systeem kant is expertise nodig. Hiervoor kunnen door de leverancier of implementatiepartner van dit systeem kosten gerekend worden.
Het is ook mogelijk om middels een API data vanuit een extern systeem rechtstreeks in onze callcenter software omgeving te pushen. Data kan dus zowel ontvangen als gepushed worden. Bijvoorbeeld vanuit Hubspot of SalesForce wordt een Call ingeschoten in onze Callcentersoftware. Vervolgens wordt de recente afhandelstatus terug in Hubspot of SalesForce gepushed.
BETALINGSVOORWAARDEN:
De betalingsvoorwaarden: betaling binnen 14 dagen na factuurdatum. De opstartkosten worden vooraf gefactureerd. De uren worden wekelijks achteraf gefactureerd.
Het new business strategieprogramma bestaat uit 4 sessies van ongeveer een dagdeel:
De resultaten van alle sessies worden uitgewerkt in een strategisch new businessplan. Dit plan biedt vervolgens de ideale blauwdruk om op een kwalitatieve manier, structureel en consequent extra omzetpotentieel te ontwikkelen.
De investering voor het gehele programma inclusief uitwerking bedraagt € 11.400,00 (excl. btw)
Het opbouwen van een eigen new business afdeling behelst de volgende zaken:
De investering is vanaf € 30.000,00 (excl. btw). Hiervoor wordt een up-and running implementatie gelevert die bestaat uit:
A. de juiste inrichting van het call center software systeem
B. Inrichting van de juiste processen en rapportages
C. Implementatie van de juiste communicatieve vaardigheden.
De tarieven zijn exclusief werving& selectie van personeel en exclusief opstartkosten en maandelijkse licentiekosten van de call center software.
Onze trainingen en workshops zijn altijd maatwerk en toegespitst op de dagelijkse praktijk van elke deelnemer.
Tarief voorbereiding en intakes (eenmalig):
€ 1750,00 (excl.btw)
Tarief training per dag:
€ 2850,00 (excl. btw)
Minimaal 3 deelnemers, maximaal 8 deelnemers. Alle deelnemers krijgen een certificaat en het boek “Telefonische acquisitie, hoe mooi is dat!”
Laten we samen onderzoeken in welke mate onze aanpak past bij jouw new business doelen in het bijzonder.