telefonische acquisitie

NEW BUSINESS AFSPRAKEN OP NIVEAU

 

 

De eerste stap op weg naar nieuwe klanten? Bel: 088 111 0800

Neem contact op

telefonische acquisitie uitbesteden?

Telefonische Acquisitie is één van de meest doeltreffende marketinginstrumenten. Het is meetbaar en leidt al snel tot relevante inzichten en resultaten. Desondanks is het over het algemeen niet de meest populaire “verkooptaak” van verkopers. Daarnaast is het als verkoper nog niet makkelijk om telefonische acquisitie “erbij” te doen. De reeds bestaande dagelijkse contacten met klanten zijn over het algemeen ad hoc waardoor telefonische acquisitie lastig te plannen is. 

Dan zomaar kansen laten liggen in een constant veranderende economie is natuurlijk ook geen optie…

N

Genereren van afspraken

Wij maken inhoudelijk relevante afspraken. Dit betekent dat een afspraak ook daadwerkelijk inhoudelijke betekenis heeft voor de prospect en dus ook beter wordt voorbereid.

Wij stellen het audiobestand van het gesprek ter beschikking. Hierdoor is een uitstekende voorbereiding op het gesprek mogelijk waardoor de conversie van afspraak naar opdracht significant stijgt.

N

Marketing leads opvolgen

Marketingleads proactief opvolgen leidt tot een hogere conversie en dus ook naar een beter omzetpotentieel.

  Opvolgen van Whitepapers
  Nabellen van Websitebezoekers
  Opvolgen van beursleads
  Opvolgen van Social Selling leads

Benieuwd naar een integrale marketing aanpak? Kies dan voor ons Marketing as a Service concept.

N

relevante inzichten

Doordat we de markt rechstreeks benaderen krijgen we ook rechstreeks feedback uit de markt. Dit levert relevante inzichten op voor onze klanten.

Op basis hiervan kunnen strategische besluiten worden genomen of worden heroverwogen. Periodiek rapporteren en bespreken wij de inzichten die we in de markt ontdekken.

 

En waarom we dat anders doen...

Telefonische acquisitie wordt vaak geassocieerd met bepaald gedrag…

Drammerig, opdringerig en ongeïnteresseerd. Het is ons een raadsel waarom dat zo gaat. Drammerige er doorheen gedrukte afspraken worden namelijk gewoon weer afgezegd. En vrijblijvende koffiedrinkafspraken, die zijn wel gezellig, maar veel omzetpotentie levert het over het algemeen niet op.

In onze ogen zouden afspraken inhoudelijk relevant moeten zijn. Want dat legt de basis voor een duurzame en wederzijds winstgevende relatie.

Onze klanten bevinden zich veelal in hoogwaardige dienstverlening. Je kunt dan denken aan Finance, HR, ICT, (Technische) Industrie en de Overheid.

waarom organisaties voor ons kiezen

Goed voorbereid op pad

Audiobestand van de gemaakte afspraak wordt beschikbaar gesteld

Belangrijke inzichten

Periodieke rapportages en status updates voor inzichten in de markt

Betrokkenheid

Vaste ervaren medewerkers op elk project met vast dienstverband

anticiperen & meedenken

Dedicated projectmanagement om scherp te kunnen bijsturen

Overview

Kennis van het samenvoegen van meerdere marketing kanalen

vertrouwen

Uitbesteden van new business met behoud van grip

De voordelen van telefonische acquisitie

  Je hebt direct contact met de juiste contactpersoon binnen de doelgroep

  Je komt er sneller achter wat er nu werkelijk speelt in een branche, markt of doelgroep

  Je creëert een eerste contactmoment zodat je ook specifiek het juiste opvolgmoment kunt bepalen. Je warmt dus een contactenlijst op.

  Indien structureel en consequent uitgevoerd is het nog steeds het marketingmiddel wat het meeste oplevert

“Laten we samen onderzoeken in welke mate onze dienstverlening voor jouw onderneming in het bijzonder een extra rendement oplevert…”