De kracht van persoonlijk contact.

Telefonische
Acquisitie+

Wij gaan verder dan alleen maar een telefoontje… Laat ons mee bouwen aan warme relaties, dan worden het vast en zeker warme leads.

Telefonische acquisitie, hoe mooi is dat!

Nou… De meeste mensen vinden telefonische acquisitie niet zo mooi. Niet leuk. Vervelend. Irritant. En wat eigenlijk ook niet zo mooi is, is dat de meeste mensen die telefonische acquisitie “moeten” doen het ook helemaal niet leuk vinden om te doen. Vervelend. Irritant. Dus…

Telefonische acquisitie dan maar uitbesteden? Maar hoe weet je dan dan afspraken er niet doorheen geramd worden? En op van die vrijbljivende “koffiedrinkafspraken” zit je waarschijnlijk ook niet te wachten, want ondertussen weet iedereen dat daar veel gezelligheid uitkomt, maar geen omzet. 

Focus op Kwaliteit

Onze focus ligt op het genereren van kwalitatieve zakelijke afspraken. Hoewel dit kan betekenen dat de kwantiteit wellicht lager is, is de conversieratio van lead naar nieuwe klant veelal aanzienlijk hoger. 

Wij komen en blijven in contact met jouw b2b doelgroep. Dat kan via e-mail, socialmedia en per post, maar een telefoon vormt altijd de rode draad. 

We werken niet voor iedereen...

Wij hebben een aanpak ontwikkeld die met name geschikt is voor bedrijven in het b2b segment. En dan met name voor bedrijven die specifieke producten/diensten leveren in specifieke markten. Daarnaast is onze aanpak alleen geschikt voor bedrijven duurzame en langdurige klantrelaties nastreven. 

Alleen b2b

Wij doen geen projecten voor organsiaties die zich richten op consumenten.

Geen telefonische verkoop

Wij maken new business asfpraken en doen niet aan telefonische verkoop.

Geen cowboys

Wij doen geen zaken met "sales-cowboys", "sales-pitbulls" en "Sales-tijgers"

Lees ons boek!

Het boek “Telefonische acquisitie, hoe mooi is dat!” is geschreven om de positieve kant van het vak te laten zien.

Een boek wat de vloer aan veegt met al die aangeleerde flauwekul en die je weer terugbrengt naar de basis, namelijk; een goed gesprek.

Sinds 2022 staat het boek ook op de (verplichte) boekenlijst van de HBO Business Management opleiding en wordt het daarnaast opvallend veel door salestrainers van diverse toonaangevende bureaus besteld. 

Bestel ons boek eenvoudig en snel op:

zonder logo boek (2) (1) (1)

Wat het onderscheid maakt…

Senioriteit, transparantie en waardevolle marktinzichten

Kies voor een intergrale aanpak. De tijd van alleen maar kortzichtige korte termijn leadgeneratie is voorbij. Het is nu de tijd van consequente en structurele groei.

Focus op Kwaliteit & Data

Onze focus ligt op het genereren van kwalitatieve zakelijke afspraken en het gelijktijdig genereren van relevante inzichten uit jouw markt.

Transparant in kwaliteit

We laten de gesprekken beluisteren die hebben geleid tot een zakelijke afspraak. Ook delen we periodiek rapportages met inzichten in de huidige status van elke benaderde organisatie. Dus geen verrassingen achteraf…

De kracht van ervaring en senioriteit

Ons team bestaat momenteel uit 15 teamleden variërend in de leeftijd van 46 tot 74. Gepokt en gemazeld door levenservaring. En dat is een voordeel als je op management/ en directieniveau de markt wenst te benaderen

Op zoek naar new business kansen?

Laten we samen onderzoeken in welke mate onze aanpak past bij jouw new business doelen in het bijzonder.