Whitepapers

 “We hebben meer dan 20 jaar kennis en ervaring en die delen we graag met je. Gratis en voor niets. Je hoeft zelfs geen gegevens in te vullen…”

 

 

WHITEPAPER: Doelgroepbepaling & adressenselectie

Je doelgroep bepalen lijkt simpel maar is het niet. Als je hier te weinig aandacht en tijd aan besteed dan loop je het risico dat je er tijdens het bellen achter komt dat je vooraf jezelf beter een aantal kritische vragen had kunnen stellen.

En laten die kritische vragen nu net in deze whitepaper staan…

Daarnaast zijn er tegenwoordig nogal wat bronnen waar je adressen vandaan kunt halen. Soms gratis of tegen beperkte kosten. Soms tegen behoorlijke investeringen. Maar is het dat wel waard?

WHITEPAPER: Omgaan met weerstand

Weerstand is eigenlijk de normaalste zaak van de wereld als je met elkaar communiceert. Alleen de manier waarop we ermee omgaan leidt vaak tot discussies en tegenstellingen. En dat is niet zo handig.

In deze whitepaper laten we je zien waar weerstand vandaan komt en wat het grote voordeel van weerstand is.

Daarnaast delen we graag onze kennis over hoe je weerstand kunt voorkomen en uiteraard ook hoe je met weerstand het beste kunt omgaan. Want uiteindelijk kan het nooit de bedoeling zijn om een strijd met elkaar aan te gaan of te belanden in een oeverloze discussie.

WHITEPAPER: Pitch & leadkwalificatievragen

Er was ooit eens een verhaal over een lift… En de pitch die in dat verhaal bedoelt wordt is niet bedoeld voor telefonische acquisitie…

En wat wel de bedoeling is lees je in deze whitepaper.

Daarnaast kun je wel een goede pitch hebben, maar om een goede inhoudelijke new business afspraak te maken dien je ook leadkwalificatievragen te stellen. Lees in deze whitepaper hoe je dat doet, welke je kunt stellen (en welke niet…) en ook op welk moment je ze stelt.

“Laten we samen onderzoeken in welke mate onze dienstverlening voor jouw onderneming in het bijzonder een extra rendement oplevert…”